JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات ورزشی - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس به لاغ نپرداخت جز که اندکى از خرد خود بپرداخت . [نهج البلاغه]
مقالات ورزشی - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    اگر می خواهید به ورزش عادت کنید، راهکارهای زیر را امتحان کنید.
    شروع یک برنامه ی منظم ورزشی چندان هم که فکر میکنید دشوار نیست. از اینها گذشته، خیلی از ما بیشتر از یکبار چنین برنامه را امتحان کرده ایم.
    اما مشکل دنبال کردن برنامه است. بعد از گذشت مدتی، شور و اشتیاق اولیه ما فروکش میکند و سایر مسائل و مشکلات زندگی حواس ما را به خود پرت کرده و یا چون سریع نتیجه نمی گیریم، دست از ادامه ی کار برمی داریم.
    اما خیلی ها هم هستند که هیچوقت شور و انگیزه شان را از دست نمی دهند و به این راحتی ها دست از برنامه ی ورزشیشان نمی کشند. راز موفقیت آنها در چیست؟
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/5/6::: ساعت 7:52 عصر

     

    در نوشته قبل به بررسی مواردی از مشکلات و پیچیدگی های کار گزارشگری مسابقات ورزشی پرداختیم، در این مطلب توجه شما را به دنباله آن مبحث و بررسی مسائل فرهنگی و محتوایی گزارشگری جلب می کنیم.

    • بازیگران کمدی : موفقیت گزارشگران شوخ، حاضرجواب و عیبجو در بعضی شبکه های ورزشی، موجب تقلید حساب نشده، ضعیف و نادرست گزارشگران دیگر شد. عده ای تقصیر اصلی را متوجه گروه اول میدانند اما باید توجه کرد که مشکل در اجرای نادرست این تقلید است. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/5/1::: ساعت 8:21 عصر

    نوشته کیت اولبرمن (Keith Olbermann)، گزارشگر ورزشی مشهور و محبوب شبکه های مشهور تلویزیونی چون Fox و CNN و برنده جایزه بهترین گزارش ورزشی.

    در بهار سال 2000، دکتر کوئنتین شولتز (Quentin Schultze) مربی و راهنمای من در کالج کالوین، بر کارآموزی من در بخش ورزش شبکه داخلی NBC نظارت میکرد و همواره اصرار داشت که من از حد کارآموزی که تمام نگرانی اش یک فنجان قهوه و فشردن دگمه های میز فرمان است، بالاتر بروم و تمام مدت با دقت موضوعات حاکم بر این شبکه ورزشی را مورد بررسی قرار دهم. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/5/1::: ساعت 8:19 عصر

     


    تاندور با ارزیابی تجربه سالها مدیریت در باشگاههای بدنسازی ایران، بیانگر وجود خلل بزرگی از نظر کمی و کیفی در تولید وسایل بدنسازی می باشد.

    استهلاک بالا، حجم زیاد عدم تطابق دستگاههای موجود با ابعاد آنتروپومتریک و عمدتا حرکت غلطک و اصطکاک بیش از حد این وسایل، ما را بر آن داشت تا در جهت رفع نواقص موجود اقدام به طراحی و ساخت وسایلی به نام تاندور نماییم.

    وجه تمایز تولیدات تاندور عبارت است از
    - دوام بیشتر شاسی دستگاهها به علت استفاده از پروفیل سنگین از محصولات کارخانه های معتبر

    - استفاده از شمش های پنج و هفت کیلوگرمی از جنس چدن Gg250 با طراحی خاص جهت جلوگیری از صدا و ضربه ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/5/1::: ساعت 7:34 عصر

     

    در مسابقات حرفه ای به ماهیچه های داخلی بدن ورزشکاران آسیب وارد می شود و جالب است بدانید که بدون این صدمات عضلات آنها رشد کافی پیدا نکرده و قدرتمند نمی شود.

    به عنوان مثال قهرمانان دوچرخه سواری روزانه درحدود 5 تا 7 ساعت با بالاترین میزان ضربان قلب تمرینات سخت دوچرخه سواری انجام می دهند.

    بسیاری از محققین نگران هستند که این تمرینات سخت دوچرخه سواری ممکن است به ماهیچه های قلب آنها همانند دیگر ماهیچه های داخلی بدنشان آسیب برساند ولی تحقیقات اخیر دانشگاه فرایبورگ آلمان نشان می دهد که این تمرینات برای افرادی که دارای قلب سالم هستند هیچ خطری در پی نخواهد داشت. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/4/30::: ساعت 6:31 عصر

     

    فرانکن اشتادیون (Franken-Stadion)
    جمعیت نورمبرگ: 490000 نفر
    هزینه احداث: 56 میلیون یورو
    گنجایش کل استادیوم: 41926
    تعداد صندلی ها: 39898

    این استادیوم در سال 1928 بنا شد. در سال های 1987 و 1991 پس از بازسازی Frankenstadion نام گرفت.

    از 12 استادیومی که در اختیار بازیهای جام جهانی فیفا 2006 قرار خواهد گرفت، تنها 3 استادیوم: برلین، نورمبرگ و اشتوتگارت هستند که مجهز به امکانات سایر ورزشها – در کنار فوتبال - نیز می باشند، بقیه استادیوم ها فقط مختص فوتبال می باشند. فرانکن اشتادیون دارای محیطی کم نظیر و امکانات بسیار عالی است.

    در بازسازی زمین فوتبال این استادیوم، گنجایش صندلی های تماشاگران از 5500 به 45500 افزایش یافته، در طبقه همکف آن یک جایگاه سه طبقه برای مهمان های ویژه و خبرنگاران در نظر گرفته شد. عملیات باز سازی در آوریل 2005 به اتمام رسید.

    استادیوم جدید Frankenstadion میزبان سه مسابقه در جام کنفدراسیون های اروپا در سال 2005 بود، بازی بین تیم های آلمان و آرژانتین دز مرحله گروهی، و بازی آلمان در مقابل برزیل در مرحله مقدماتی در این مکان برگزار شد.


    Akb@r.Hemm@ti ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 7:19 عصر

     

    استادیوم جام جهانی فیفا
    جمعیت هامبورگ: 650000 نفر
    هزینه احداث: 126 میلیون یورو
    گنجایش کل استادیوم: 48132
    تعداد صندلی ها: 43324

    در جام جهانی 1974 استادیوم قدیمی Waldstadion، میزبان بازی نیمه نهایی بین تیم های هلند و آلمان غربی بود. اخیرا نیز استادیوم جدید میزبان بازی فینال جام کنفدراسیون های فیفا 2005 بین برزیل و آرژانتین بود.

    بازسازی استادیوم قدیمی در اواسط سال 2002 آغاز شد و تا اکتبر 2005 ادامه داشت، در این عملیات سعی شد معماری سنتی و کلیسا مانند ورزشگاه قدیمی تا حد ممکن حفظ شود.

    در ساخت استادیوم جدید از تیرک های بتونی و فولادی استفاده شده و پارکینگ زیرزمینی آن با گنجایش 1800 ماشین از ویژگی های ورزشگاه جدید است. هر چند هزینه بازسازی 126 میلیون یورو محاسبه شده بود، عملا 45 میلیون یورو دیگر نیز برای ساخت جاده و تسهیلات رفت وآمد در اطراف ورزشگاه صرف شده است.


    Akb@r.Hemm@ti ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 7:18 عصر

     

    استادیوم فریتز والتر (Fritz-Walter-Stadion)
    جمعیت کایزرسلاوترن: 100000 نفر
    هزینه احداث: 48.3 میلیون یورو
    گنجایش کل استادیوم: 43450
    تعداد صندلی ها: 39820

    این استادیوم که در منطقه بتزنبرگ (Betzenberg) واقع شده. فریتز والتر کاپیتان افسانه ای تیم ملی آلمان در جام جهانی 1954 بود، جایی که آلمان به اولین مقام قهرمانی جهان دست پیدا کرد. او در سال 1920 در شهر کایزرسلاوترن به دنیا آمد. به همین خاطر نام این استادیوم را به نام وی اسم گذاری کردند.

    بازسازی این استادیوم برای مسابقات جام جهانی در نوامبر 2005 به اتمام رسید، گنجایش استادیوم افزایش یافت و یک برج برای رسانه ها و خبرنگاران و برج دیگری به عنوان جایگاه ویژه در ضلع شمالی زمین بازی بنا شد.

    زیباترین و تاریخی ترین خاطرات فوتبال آلمان در این شهر به وقوع پیوسته است.

    در تاریخ 6 ماه ژوئن سال 2004، در مراسم پنجاهمین سالگرد "معجزه برن" (قهرمانی آلمان در جام 1954، این استادیوم میزبان بازی تیم های آلمان و مجارستان بود.


    Akb@r.Hemm@ti ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 7:18 عصر

     

    استادیوم جام جهانی فیفا (Allianz Arena)
    جمعیت هامبورگ: 1.3 میلیون نفر
    هزینه احداث: 280 میلیون یورو
    گنجایش کل استادیوم: 66016
    تعداد صندلی ها: 59416

    این استادیوم، با گنجایش 66000 نفر، در تاریخ 9 ژوئن 2006، میزبان تیم ملی آلمان در بازی افتتاحیه جام جهانی فیفا 2006 است.

    در اکتبر 2002 طی همه پرسی که برای ساخت یک استادیوم اختصاصی فوتبال در این شهر برگزار شد، 37 درصد از ساکنان شهر موافق این اقدام بودند، در نتیجه ساخت استادیوم آغاز شد.

    در آوریل 2005 ساخت ساختمان استادیوم به اتمام رسید. از ویژگی های برجسته استادیوم جدید می توان به سیستم نورپردازی کاملا پیشرفته زمین فوتبال آن اشاره کرد.

    در ماه مارس 2004، فیفا شهر مونیخ را مکان برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه جام جهانی 2006 که در تاریخ 9 ژوئن 2006 انجام خواهد شد، اعلام کرد. کنگره فیفا 2006 نیز در مونیخ برگزار می شود. مقر اصلی خبرنگاران و گزارشگران رسانه ها نیز همین شهر خواهد بود. بازی افتتاحیه، بازی نیمه نهایی و چهار بازی دیگر نیز در این شهر برگزار خواهد شد.


    Akb@r.Hemm@ti ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 7:17 عصر

     

    استادیوم جام جهانی فیفا
    جمعیت Cologne: 1 میلیون نفر
    هزینه احداث: 119 میلیون یورو
    گنجایش کل استادیوم: 46120
    تعداد صندلی ها: 40590

    استادیوم جام جهانی فیفای کلن با گنجایش 46000 نفر میزبان بازی های گروهی و یک مسابقه از مراحل یک هشتم در تابستان 2006 خواهد بود.

    ورزشگاه جدید که در محل استادیوم قدیمی ساخته شده، با برگزاری یک بازی دوستانه بین آلمان و بلژیک، در 31 مارس 2004 افتتاح شد، تعمیرات جزئی استادیوم دو سال دیگر نیز به طول انجامید. از نکات قابل توجه در طراحی این استادیوم، چهار ستون با ارتفاع 72 متر است که هم تکیه گاهی برای سقف استادیوم هستند و هم تامین کننده نور استادیوم هستند. بازدید کنندگانی که از سمت غرب به این شهر نزدیک می شوند، نوشته "به Cologne خوش آمدید" را که از چهار برج نورانی متصاعد شده به وضوح خواهند دید.


    Akb@r.Hemm@ti ::: پنج شنبه 86/4/28::: ساعت 7:15 عصر

    <      1   2   3   4   5   >>   >
    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 22
    بازدید دیروز: 114
    کل بازدید :772869

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    مقالات ورزشی - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    مقالات ورزشی - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<