JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدفون بی سیم LTB Q-BASS - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
هدفون بی سیم LTB Q-BASS - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    هدفون بی سیم LTB Q-BASS

    زمانی که صحبت از هدفون بی سیم به میان می آید، بدون شک بلوتوث همیشه در رده اول قرار می گیرد. هدفون LTB Q-Bass که با قیمت ??? دلار به بازار عرضه شده، مجهز به بلوتوث نبوده و طبیعتا در مقایسه با محصولات مشابه، دارای مزایا و معایب مختلفی است. به عنوان مثال کیفیت صدای LTB Q-Bass در مقایسه با استاندارد صوتی بلوتوث A?DP، بالاتر است.

    طراحی ظاهری
    هرچند هدفون LTB Q-Bass دارای صفحه نمایشی زیبا نیست، اما در عین حال طراحی ساده و رنگ مشکی یکدست آن توجه بیننده را به خود جلب نمی کند. بالشتک های چرمی و هدبند قابل تنظیم و ارتجاعی آن سبب شده کاربران در استفاده از این هدفون احساس کاملا راحتی داشته باشند

    .

    LTB مجهز به یک انتقال دهنده USB نیز می باشد که قابل اتصال به کامپیوتر است. این انتقال دهنده دارای یک کابل ??? سانتیمتری و یک دکمه جهت برقراری ارتباط به صورت بی سیم است.

    امکانات
    هدفون LTB Q-Bass دارای امکانات بسیاری است که از آن میان می توان به میکروفون داخلی، دکمه های کنترل صدا، بالشتک های چرمی پهن و متحرک و مسلما اتصال بی سیم اشاره نمود. متاسفانه تنها ویژگی که از قلم افتاده، امکان استفاده از این وسیله، با سیم است. از آنجائیکه LTB Q-Bass تنها از طریق USB امکان اتصال دارد، عملا هیچ روش دیگری برای استفاده از این هدفون به همراه سیم وجود ندارد.

    شاید بد نباشد به باتری قابل شارژی که در بالشتک گوشی سمت چپ LTB Q-Bass قرار دارد و به منظور تامین قدرت لازم در دریافت کننده بی سیم مورد ستفاده قرار می گیرد، نیز اشاره ای بکنیم. این باتری را نمی توان جابجا کرد و تنها از طریق اتصال USB شارژ می گردد.

    کارایی
    همانگونه که از نام این هدفون می توان حدس زد، در فرکانس های پایین، جوابگویی بسیار خوب و مناسبتری نسبت به فرکانس های بالا که دارای جزئیات بیشتری می باشند، دارد. یکی از قابلیت های برجسته LTB Q-Bass، امکان پخش صدا در حد کیفیت سی دی، با استفاده از اتصال بی سیم است. به هر ترتیب کیفیت صدایی که Q-Bass به صورت بی سیم پخش می کند، بدون چون و چرا از کیفیت استاندارد تجهیزات بلوتوث که معمولا به نظر مصنوعی و تغییر یافته می رسند، بهتر است.

    میکروفونی که درداخل بالشتک گوشی سمت چپ قرار گرفته، کیفیت صدایی خالص دارد و بدون شباهت به هدست های دیگر است که در آنها میکروفون ها از صورت کاربر دورتر است. خوشبختانه با استفاده از یک سوئیچ که در قسمت پشت گوشی قرار دارد می توان میکروفون را غیر فعال نموده و هر گونه انعکاس احتمالی صدا در گوشی را قطع نمود.

    علیرغم اینکه هدفون فوق طوری طراحی شده که بر روی گوش قرار می گیرد، تجزیه صدای
    آن نسبتا خوب است، هر چند نمی توان از آن انتظار داشت مانند هدفون هایی از قبیل Bose QuietComfort که قابلیت از بین بردن صداهای اضافی را دارند، عمل کند.

    به ازای هر سه ساعت شارژ باتری، این هدفون ?? ساعت قابلیت استفاده دارد. حتی اگر فرض کنیم LTB Q-Bass تنها در حالتی که به کامپیوتر متصل باشد، قابل استفاده است؛ باز هم کاربر همواره امکان شارژ را در اختیار خواهد داشت.

    مزایا :
    هدفون LTB Q-Bass بسیار راحت بر روی سر جای می گیرد و محدوده قابل توجهی را نیز به صورت بی سیم تحت پوشش قرار می دهد.

    معایب :
    کیفیت صدای آن کاملا معمولی است ، تفکیک صدای ضعیفی دارد و قابلیت استفاده با منبع صوتی دیگری بجز کامپیوتر را دارا نمی باشد.

    به هر حال چنانچه در جستجوی هدفون بی سیمی برای کامپیوترتان هستید، LTB Q-Bass انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

       منبع :   zdnet.com 


    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 87/2/2::: ساعت 4:33 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 15
    بازدید دیروز: 54
    کل بازدید :772566

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    هدفون بی سیم LTB Q-BASS - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    هدفون بی سیم LTB Q-BASS - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<