JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Satellite U200-ST2091 - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را نمایاندند اگر مى‏دیدید ، و راه نمودند اگر مى‏یافتید ، و شنواندند اگر مى‏شنیدید . [نهج البلاغه]
Satellite U200-ST2091 - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    Toshiba Satellite U200-ST2091
    لپ تاپ توشیبا مدل U200-ST2091 با وزن 1.86 کیلوگرم از نوع کامپیوترهای دستی با مصرف کننده عام به شمار میرود. این دستگاه در مقایسه با لپ تاپهای همه منظوره موجود در بازار از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و دارای شتاب دهنده گرافیکی 950 اینتل و 8 مگابایت video RAM است.

    مزایا
    وزن 1.86 کیلوگرمی آن که به مقدار قابل توجهی از مدلهای هم قیمت خود سبکتر بوده و در واقع بهای محصول مشابهی با این وزن لااقل دوبرابر این لپ تاپ خواهد بود. معایب
    پردازشگر آن از نوع Celeron M 430 است که نسبت به کامپیوترهای دستی با قیمت مشابه، از قابلیت کمتری برخوردار است. برای مثال، لپ تاپ Lenovo 3000 با وزن 1.996 کیلوگرم و قیمت مشابه توشیبا U200-ST2091، دارای پردازشگر Core Duo است.

    علاوه بر اینها، صفحه نمایش این لپ تاپ تنها 12.1 اینچ است که هرچند با قیمت آن تناسب دارد، اما نسبت به مدلهای موجود در بازار کوچکتر است. لپ تاپ توشیبا U200-ST2091 همراه با یک نرم افزار واژه پرداز ساده عرضه میشود که اگر کار شما شامل ارایه متن و نمودار و...باشد، باید یک نسخه کامل و جدید office suite خواهید بود.

    تراشه گرافیکی شتاب دهنده گرافیکی 950 اینتل این لپ تاپ با استفاده از RAM کار میکند که گاهی موجب کند شدن عملکرد دستگاه میشود.

    بنا بر ارزیابی کلی این کامپیوتر دستی، این دستگاه برای کسانی که لپ تاپ را برای انجام کارهای اداری و غیر نمایشی نیاز دارند، انتخاب مناسبی به شمار می آید.

    به طور کلی، قابلیتهای این کامپیوتر متناسب با بهای آن است (در بازار جهانی و نه لزوما در ایران) و هرچند برای کسانی که علاقمند به بازیهای کامپیوتری هستند مناسب نیست، اما برآورنده نیازهای اصلی و معتدل کاربران لپ تاپ است.

    با استفاده از پورت Firewire این کامپیوتر میتوانید به بسیاری از مدلهای دوربین دیجیتال و تجهیزات دیگر متصل شده و اطلاعات را با سرعت زیاد در هارد دیسک آن آپلود کنید. این لپ تاپ پورت USB 2.0 را نیز پذیرفته و به کاربر امکان میدهد اطلاعات به سرعت در دستگاههای جانبی رد و بدل شود.



    Akb@r.Hemm@ti ::: پنج شنبه 86/6/8::: ساعت 7:28 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 81
    بازدید دیروز: 56
    کل بازدید :773879

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    Satellite U200-ST2091 - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    Satellite U200-ST2091 - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<