JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگینامه مشاهیر جهان - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر برادرانْ بزرگی فروشد، هیچ انسانی با او صمیمی نخواهد شد . [امام علی علیه السلام]
زندگینامه مشاهیر جهان - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • تی لیونی

    تاریخ تولد : 25 فیبریه 1966

    محل تولد : نیویورک

    نام کامل : الیزابت تی پانتو لیونی

    نام پدر: آنتونی پانتو لیونی

    نام مادر: امیلی پاترسون

    تی تحصیلات خود را یه صورت ناقص در کالج رها کرد و به ستاره های سینما و تلویزیون با بازی در نقش لیزا دی ناپولی در سانتا باربارا در 1989 پیوست. و در سال 1995 در کنار ویل اسمیت و مارتین لورنس در فیلم موفق پسران بد ایفای نقش کرد.ولی فیلمی که باعث شهرت عمومی او شد فیلم Deep Impact می باشد که در آن فیلم نقش جنی لرنر را ایفا می کند و داستان در مورد شهاب سنگی بزرگی است که می خواهد به زمین برخورد کند . بعد از آن در فیلم های موفقی چون ژوراسیک پارک 3 شوخی با دبک و جین در کنار جیم کری مرد خانواده در کنار نیکولاس کیج بازی و با کارگردانان بزرگی چون وودی آلن در فیلم پایان هالیوود همکاری کرده است .
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 1:55 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    کایرا نایتلی

    کایرا نایتلی در جنوب لندن در حومه ریچموند در 26 مارس 1985 متولد شده او دختر ویل نایتلی بازیگر و شارمن مک دونالد نویسنده است . برادر بزرگتر او کالب در 1979 متولد شد او همزمان دو کار بازیگری و نویسندگی را انجام می داد نکته جالب در مورد کایرا این است که وی در سن سه سالگی از برادرش که آژانس بازیگر یابی داشته پرسیده که آیا می تواند فیلمی بازی کند در سن 6 سالگی در اولین برنامه تلوزیونی خود در نقش دختر کوچکی در جشن شاهانه بازی کرده که در 1993 پخش شد سپس در نوجوانی در چند سکانس دهکده عشقبازی که اقتباسی از یک داستان عشقی هم جنس خواهی زنانه با نام بیل ( 1984 ) است در 1996 در برنامه تلوزیونی treasure seekers و چند برنامه تلوزیونی دیگر بازی کرد . ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 1:52 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    هرتیک روشن


    تاریخ تولد:10 ژانویه 1974

    او می خواست تا پس از شاهرخ خان بهترین هنپرپیشه بالیوود باشد اگر چه چهره ای محبوب و دوست داشتنی داشت اما هیچ گاه این آرزویش بر آورده نشد . حرفه او امروز چندان چیزی برای گفتن ندارد و اگر« گویی میل گایا »چندی پیش بازی نمی کرد دیگر می بایست او را تمام شده دانست.هر چند پدری چون راکشن روشن بزرگ را پشت سر دارد که به نوعی یک حامی قدرتمند برای وی به شمار می رود . در کودکی بازیگری را آغاز کرد و از همان هفت سالگی بود که نامش ورد زبانها بود.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 1:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    آمیتا پاچان

    تارخ تولد :11 اکتبر 1942

    محل تولد :الله آباد ،هندوستان


    یک پسر جوان باریک اندام دراز و نحیف در آپارتمان خود واقع در مومبای نشسته و بی حوصلگی گیتار خود را کوک می کند او باید تصمیم خودش را بگیرد می بایست که به کلکته بازگردد ،او تاکنون بازیگر صحنه تئاتر یک گوینده برنامه های رادیویی و یک مدیر شرکت باربری بود.

    و حالا به مومبای آمده تا در صنعت فیلم جایی برای خود پیدا کند اما در اولین تست بازیگری اش رد می شود چرا؟چون آن ها صدا و قمت خیلی بلند را دوست ندارند.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 1:43 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    گوویندا

    تاریخ تولد: 21 دسامبر 1958

    محل تولد:پنجاب ،هند
    سلطان بلا منازع فیلم های کمدی و مطرح ترین چهره حرکات موزون که پس از میتون چاکرابورتی بی شک صاحب تاج و تخت او شده دومین فرزند خانواده بود برادر بزرگترش کتری کمار می باشد و پدرش یک طرح پوسترهای سینمایی بود پس از مدتی خانواده را ترک گفت تا به تنهایی زندگی کند،این نیرمالا مادر فداکارش که بچه ها را بزرگ کرد و گوویندا در طی این سالها همیشه قدردان وی بوده.

    تا جایی که هر بار قرار بود این خانم برای دیدن اکران او فیلمی از پسرش عازم جایی بشود بهترین جایگاه را در قطار یا هواپیما برایش رزرو می کرد عادتی که از نخستین روزهای گوویندا در عرصه فیلم تا کنون هرگز ترک نشده است.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 10:54 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    آیشوریا رای

    تاریخ تولد: 1 نوامبر 1973

    محل تولد:کارناتای ،هند

    او با معیار زیبا شناسی ستارگان سینما می تواند یک سر و گردن بالاتر از همه قرار بگیرد و این جای تعجب نیست که نه تنها در هند بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز بارها تصویرش روی جلد مجلات رفته است.

    دانش آموخته سانتا کروز مومبای که هنگام تحصیل شاگرد اول محسوب می شد.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 10:51 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    کاجول

    تاریخ تولد : 5 آگوست 1975




    تنها چیزی که در باره او می توان گفت این است که ،کاجول برجسته ترین چهره زن سینمای روز هندوستان است. او همه آن چه که باید پرده را تسخیر کند دارد و در عین حال شاید هیچ چیز نداشته باشد او یک همسر ،یک مادر ،یک زن و یک هنرمند نمونه است ،نمونه ای که این روزها کمتر مثل او را می بینیم.

    او همسری به نام آجی دیوگان را دارد که بارها در کنارش ایفای نقش کرده است .
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 10:48 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    آمریتا رائو

    تاریخ تولد: 17ژون



    ریشه خانوادگی: از خانواده ثروتمندوبرهمایی ساراسوان.

    ماشینش: لانسر میتسوبیشی.

    جایی که برای تعطیلات دوست دارد برود: ونیز.

    شب نشینی مورد علاقه اش: فقط دیدن یک فیلم خوب.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 10:46 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    امیر خان

    تاریخ تولد :14 مارس 1965

    محل تولد: بیمارستان هالی فامیلی هندوستان


    این بزرگ مرد بچه صورت هند را یک بازیگر کمال گرامی شناسند . پسر محبوب همسایه از والدینی مسلمان به دنیا آمده است ،طاهر و زینب نام او را امیر حسین می گذارند بی آنکه بدانند چندی سال بعد او از نو و این بار به شکل یک ستاره سینما متولد خواهد شد.برادرش فیضل که یک سال بزرگتر است هرگز نتوانست در بازیگری رقیبی برای او محسوب بشود امیر خان چند سال قبل با خانمی به نام رینا دوتا ازدواج می کرد و از او صاحب دو فرزند شد. پسری با نام جوناید و دختری به نام آیرا!
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 10:44 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    جو لاندو

    «ژوزف جان لاندو» معروف به «جو لاندو» متولد نهم دسامبر 1961 همان بایرون سالی همسر دکتر مایک است. او یک بازیگر آمریکایی است ولی باید بگویم کارش را در هالیوود از رستوران آغاز کرد. او در زمان شرکت در کلاس‌های بازیگری هالیوود در رستوران آن جا آشپزی می‌کرد. اولین نقشش در فیلم «خانه دریایی» بود و پس از آن با بازی در فیلم «یک زندگی برای زندگی» توجه دوستداران سینما را به خود جلب کرد و پس از آن نوبت به پزشک دهکده رسید که او را به اوج شهرت و محبوبیت رساند. از دیگر فیلم‌های مطرح لاندو «به حد مرگ دوستت دارم» (1990)، «بدون رمز کنترل» (1998) و سریال‌های «نور هدایت»، «سرزمین بالاتر» و «سامرلند» هستند. والدین جو لاندو«جو» و «ویرجینیا» نام دارند، او یک خواهر به نام «کتی» دارد که ده سال از او بزرگ‌تر است. لاندو در سال 1997 با زنی به نام «کرستن بارلو» ازدواج کرد. آنها دارای دو پسر به نام‌های «جک نویل لاندو» (1993) و کریستین آنتونیو لاندو (2001) و یک دختر به نام «میک الیزابت لاندو» (2003) می باشند. علائق مختلف لاندو در زمینه‌های زیر است: کارتون: نمو، هنرپیشه مرد: پل نیومن و استیومک کویین، هنرپیشه زن: مریل استریپ و سرگرمی: باغبانی و گل‌کاری، بهترین جا: کلورادو، بدترین جا: لاس‌وگاس در ساعات روز، عشق: همسر، او از کامپیوتر، بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی، حسادت و بیکاری متنفر است .

     

    منبع : جهان فیلم



    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 10:40 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5   >>   >
    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 49
    بازدید دیروز: 46
    کل بازدید :772403

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    زندگینامه مشاهیر جهان - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    زندگینامه مشاهیر جهان - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<