JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات ورزشی - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد ابلیس، مرگ هیچ یک از مؤمنان، ازمرگ فقیه محبوب تر نیست . [امام صادق علیه السلام]
مقالات ورزشی - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    ورزش گلف
    این سوالی است که شاید خیلی از شما تا به حال از خود پرسیده اید و البته شاید برخی بدانید که اسکاتلند یکی از خاستگاههای این ورزش دوست داشتنی است. شما چه فکر می کنید. مقاله زیر ار بخوانید تا در مورد گلف بیشتر بدانید.

    آنچه که قطعا" مسلم است این است که همه ما می دانیم گلف از اسکاتلند آمده. اسکاتلندیها از زمانهای بسیار قدیم به این ورزش علاقه زیادی داشتند و برای انجام بازی های آن باشگاه هم داشتند که همه بازیکنان عضو آن بودند. گلف از همان زمان (قرن 15 میلادی) نیز به شیوه امروزی بازی می شد، توپ کوچک و سفید گلف را با چوب مخصوص روی زمین هل می دادند تا در سوراخی که در زمین چمن تعبیه شده بود بیفتد. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/4/12::: ساعت 7:8 عصر

     

    علامت جام قهرمانان اروپا
    لیگ قهرمانان اروپا تورنمنت هیجان انگیز سالیانه ایست که میان معتبرترین و موفق ترین باشگاههای اروپا برگزار میشود و در نهایت یک تیم سلطان باشگاهها لقب میگیرد.

    چامپیونز لیگ (Champions League) نخستین سری رقابتهای بین باشگاهی است که کار خود را دقیقا" یک ماه بعد از اولین کنگره سران یوفا (UEFA) که در شهر وین و تاریخ 2 مارس 1955 برگزار شد، آغاز کرد. البته بنا به دلایلی نامشخص، ایده و فکر برگزاری رقابتهای اروپا متعلق به اتحادیه یوفا نبوده است. در ابتدا این رقابتها European Champion Clubs Cup نامیده می شد که بعدها برای سهولت آن را European Cup می گفتند، از سویی دیگر بسیاری از مسوولان بنیانگذاران یوفا نگران رقابتهای تیم های ملی بودند و پیرامون این جریان تنها گابریل هانوت سردبیر روزنامهL" Equip بود که در مجموع به دنبال یک مناسبتی به منظور ایجاد رقابتی گسترده میان تیمهای باشگاهی اروپایی می گشت، چرا که به نظر می رسید بازیهای یوفا محدودیت های خاصی دارند.
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/4/12::: ساعت 7:1 عصر

     
     
     

    ایوگن سندو در کتابی اصول خود برای داشتن
    اندام قوی و متناسب را تشریح کرد.
    از ابتدای پیدایش تمدنهای مختلف، انسان بطور ناخودآگاه علاقه زیادی به سالم بودن و داشتن اندام متناسب و قوی بود و این احساس و نیاز تا به امروز ادامه داشته است. بطوری که از آن زمان تا کنون همواره در میان مردم افرادی بودند که تمام سعی خود را برای داشتن اندامی زیبا و ماهیچه ای می کردند.

    سابقه ورزشهای پرورش اندام (Bodybuilding) بشکل کنونی به قرن 12 میلادی می رسد و حدود قرن 16 میلادی بود که این ورزش در نقاط مختلف دنیا توسط دمبل هایی که با چوب و استخوان درست می شدند انجام می شد که تفاوت چندانی با روشهای پرورش اندام امروزی امروزی نداشت. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/4/12::: ساعت 6:55 عصر

    Yoga
    شما پس از مدتی انجام تمرینات کششی و یوگا احساس
    مثبت و سرحال بودن خواهید کرد.
    تحقیقات جدید نشان داده است که حرکت های کششی و آرامبخش یوگا همانند هنگامی که شما در حال دویدن در یک سطح بدون شیب هستید کالری می سوازند و می تواند عامل بسیار موثری در سنین میان سالی برای کنترل وزن بدن باشد.

    محققان به این نتیجه رسیده اند که اغلب افرادی که اضافه وزن دارند و در سنین 50-60 سالگی به تمرینات یوگا می پردازند بعد از گذشت ده سال تمرین حدود 3-4 کیلوگرم از وزن خود را از دست می دهند، در حالی که سایر افراد مشابه که تمرینات یوگا نمی کنند در این مدت بیش از 5-6 کیلو به وزن آنها اضافه می شود. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/4/9::: ساعت 6:51 عصر

    ورزش به شما کمک خواهد کرد تا چربی از دست داده و لاغر شوید. اما باید دلایل مهم بیشتری برای ورزش کردن وجود داشته باشد.

    فوائد دال بر صحت و سلامتی ورزش
    نقطه چربی خود را دوباره تنظیم میکند
    فیزیولوژیست ها معتقدند که یک نوع از آمونیوآلکائیل ها که در جایی از مغز ذخیره شده اند زمان و مقدار خون را تنظیم می کند. این ماده "نقطه چربی" (همچنین به عنوان "نقطه تنظیم" نیز شناخته شده است) را کنترل می نماید و سطح چربی که بدن شما سابقا کسب نموده را مشخص می کند.
    بدن شما می داند برای محافظت از شما در مقابل اوقاتی که ممکن است غذای کافی به بدنتان نرسد که فقط نیاز به این سطح چربی نیاز دارد.
    ادامه مطلب...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/3/21::: ساعت 2:31 عصر

    http://poroge.mihanblog.com   دنیای مقاله

    ادامه مطلب...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/3/21::: ساعت 11:17 صبح

    شاهین باشگاهی بود که در سال 1321 به دست یک معلم به نام دکتر عباس اکرامی با همکاری و همراهی گروهی از بهترین جوانان کشور که عمدتاً دانشجو بودند ، بنا نهاده شد و مفاخر بزرگی چون امیرمسعود برومند ، امیر عراقی ، شکیبی ، فاخری ، انصاری ، دکتر نادر افشار ، مرحوم پرویز دهداری ، حسینعلی کلانی ، جعفر کاشانی ، همیون بهزادی ، حمید شیرزادگان ، و ... تربیت کرده و به جامعه فوتبال یران تقدیم نمود .ا
    ادامه مطلب...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/3/21::: ساعت 11:2 صبح

    <   <<   11      
    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 30
    بازدید دیروز: 117
    کل بازدید :773945

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    مقالات ورزشی - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    مقالات ورزشی - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<