JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه پس از نیک آزمودن، برادری برگیرد، مصاحبتش می پاید و دوستی اش استوار می گردد . [امام علی علیه السلام]
مقالات در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو

  • این روزها هر چند وقت یک بار سرویس‌های خوبی برای تهیه بی‌دردسر اسلاید شو slide show راه می‌افتند. یک زمان کاربران انتخاب‌های محدود و انگشت‌شماری در مزینه سایت‌های آپلود عکس داشتند ولی حالا دیگر همه چیز فرق کرده است.
    من فکر می‌کنم به زودی سرویس‌های خوبی در زمینه ساخت اسلایدهای صوتی تصویری پیشرفته یا فلش به صورت آنلاین راه بیفتد و پیشبینی شخصی من این است که به زودی چیزی با نام فلش‌کست را در برابر پادکست شاهد خواهیم بود.
    در این سرویس‌های احتمالی هر کس می‌تواند عکس‌ و موسیقی یا صدای خود را آپلود کند و بعد برای آنها افکت بگذارد و عکس‌ها را به تناسب صدا چینش کند و یا برعکس.
    خوب بعد از این پیشبینی عالمانه و لو دادن ایده! برویم سراغ معرفی سرویس جدید:
    سرویس جدید imageloop نام دارد و کار با آن بسیار آسان است ، عکس آپلود می‌کنید و بعد استایل ، افکت و اندازه اسلاید شو را انتخاب می‌کنید ، سایت ، به شما کد لازم برای نمایش اسلاید شو را در وبلاگ می‌دهد.
    البته به کمک سایت می‌شود فایل‌های پاورپوینت را به اسلاید شو تبدیل کرد ، همچنین می‌توان آدرس خروجی فید یک سایت را داد و بعد اسلاید شویی از تصاویرش را تحویل گرفت. 


    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 12:51 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

    MuVo TX FM
    دستگاه MuVo TX FM، محصول Creative electronics یک وسیله ضبط و پخش موسیقی و فایلهای صوتی MP3 است که امکان شنیدن رادیو را نیز فراهم میکند.

    این وسیله طوری طراحی شده است که هنگام ورزش و فعالیتهای دیگر بدون هیچ مشکلی در کارایی، عمل نماید. پخش صوت MuVo TX FM با حافظه فلش کار میکند و در چهار مدل با گنجایش 128MB، 256MB، 512MB و 1GB به بازار عرضه شده است که میتواند ساعتها پخش موسیقی با کیفیت عالی و بدون پرش را تضمین نماید.  ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 12:28 عصر

     

    اشتباهاتی ظاهرا کوچک میتواند فرصت یک معامله مهم، شرکت در یک جشنواره یا نمایشگاه و مانند آن را از ما بگیرد.
    جالب است که در این دوره و زمانه، هنوز بسیاری از شرکتها و مراکز اداری به اهمیت شیوه نگارش ای- میل پی نبرده اند. درست است که ما در ایران هنوز بیشتر نامه نگاریهای داخلی را به شیوه قدیم انجام میدهیم، اما در بخش مکاتبات خارجی و با توجه به سرعت و از طرفی همه گیر شدن استفاده از پست الکترونیک، دانستن آداب ای-میل نگاری بسیار اهمیت دارد. زیرا اشتباهاتی ظاهرا کوچک میتواند فرصت یک معامله مهم، شرکت در یک جشنواره یا نمایشگاه و مانند آن را از ما بگیرد.

    بسیاری از شرکتها عادت ندارند پاسخ دادن ای-میل را بدهند، یا بسیار دیر به آن جواب میدهند. گاهی پاسخ سوالات مطرح شده در ای-میل داده نمیشود. به این ترتیب، شما میتوانید از این نقطه ضعف غالب بر شرکتها و ادارات به نفع خود استفاده کرده و با رفع این نقیصه در محل کار خود و آموختن روش صحیح پاسخ دادن به نامه های الکترونیک و همچنین تنظیم آنها، یک گام بزرگ از رقبای خود جلوتر باشید. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/6/10::: ساعت 6:51 عصر

     

    به آنها بیاموزید که اطلاعات شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
    سنین 10 تا 12 سال
    • میزان فیلترینگ کامپیوتر را کاهش دهید.

    • از موتورهای جستجوی عادی استفاده کنید. بسیاری از موتورهای جستجو قابل تنظیم هستند و میتوانید آنها را در حد متوسط فیلتر کنید.

    • به آنها بیاموزید که اطلاعات شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به خصوص مراقب باشید که شماره تلفن خود را در هیچ پیام اینترنتی پست نکنند. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/6/10::: ساعت 6:20 عصر

     

    تا جایی که میتوانید در کنارشان بنشینید و ببینید که در اینرنت به کجا میروند، چه چیزی برایشان جالب است.
    از پری آفتاب (Parry Aftab)، مشاور حقوقی امور امنیتی، حریم خصوصی و فضای مجازی و حامی حقوق کودکان در نیویورک

    دور از خطر نگهداشتن کودکان در اینترنت به این معناست که به آنها بیاموزیم کاربری هوشمند و مسئول بوده و به فضای مجازی مانند یک "بازی" نگاه نکند. اینجا توصیه هایی برای ایمنی اینترنتی در هر گروه سنی ارایه شده است که توجه شما را به آنها جلب میکنیم. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/6/10::: ساعت 6:18 عصر

     

    نگران رفع مشکل رایانه خود نباشید.
    1. شبکه Wi-Fi شما به شدت کند است
    اگر دلیل این کندی قطع شبکه نباشد، احتمالا تداخلی ایجاد شده است. ابتدا جای روتر (router یا همان مودم) را تغییر دهید تا آنرا از معرض موارد مشکل زایی چون امواج مایکرو ویو یا تلفن بیسیم دور کنید. شاید شما از یک کانال شلوغ استفاده میکنید؟ کانال را از طریق صفحه configuration روتر تغییر دهید، بخش Channel را پیدا کنید و 1، 6 یا 11 را امتحان کنید.  ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 8:14 عصر

    دنیای رو به جلوی امروزه ما را وادار نموده است که همواره و در همه جا به اطلاعات و منابع مهم مورد نیازمان ، دسترسی داشته باشیم و بالطبع، مظهر این دسترسی به منابع اطلاعاتی که همانا کامپیوتر ها باشند نیز میبایست همواره در دسترس باشد از اینجاست که یکی از مظاهر تکنولوژی مدرن ، یعنی لپ تاپ ها ظهور میکنند. شاید بعنوان یک بیننده در هنگام مواجهه با خرید این دستگاه ، تنها فاکتور مهم در حهت خرید آن را قیمت دستگاه بدانید ولی در مقام خریدار اوضاع کاملا تفاوت میکند. در این مقاله سعی دارم با معرفی ویژگی های یک محصول برتر به معرفی بهترین های حال حاضر ایران در رده های مختلف کاربردی و قیمتی بپردازم. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:54 عصر

     

    گوشی سامسونگ E590
    گوشی همراه Samsung E590 یا SGH-E590 که در ماه ژوئن (ماه جاری) وارد بازار شده است، وسیله ای بسیار جمع و جور و سبک -66 گرم- است، اما با وجود وزن کم، در این گوشی یک دوربین دیجیتال با قدرت 3 مگاپیکسل با تنظیم خودکار، یک صفحه نمایش 1.8 اینچی و 220X220 پیکسلی، حافظه قابل افزایش و بلوتوث (Bluetooth) جای داده شده است.

    این گوشی که توسط جاسپر موریسون (Jasper Morrison)، طراح صنعتی مشهور انگلیسی/آمریکایی طراحی شده استف شباهت چندانی به سایر گوشیهای سامسونگ ندارد و طراحی ساده و غیر تجملی آن بیشتر شبیه محصولات نوکیا یا سونی اریکسون است. درواقع گوشی SGH-E590 یک تلفن همراه بی زرق و برق و شیک است. جاسپر موریسون با سلیقه تمام دو طرف این وسیله را به دو کاربرد مجزای آن اختصاص داده است، یک سمت مختص صفحه نمایش و کلیدهاست و سمت دیگر به دوربین و عملیات مربوط به آن اختصاص یافته است. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:21 عصر


    نگذارید ابتکار عمل و قدرت اجرایی از دست شما خارج شود.
    به عنوان یک مدیر، هنگامی که در یک وضعیت بحرانی به سر میبرید، آنچه انجام نمیدهید، میتواند به اندازه آنچه انجام میدهید پر ارزش باشد.به چند توصیه کوتاه و مفید از کارشناسان مدیریت تکنولوژی توجه کنید:

    نگذارید ابتکار عمل و قدرت اجرایی از دست شما خارج شود: هنگام وقوع شرایط تنش زا و در حالی که کارمندانتان مشغول کار بر روی مساله و یافتن روشهایی فنی برای جلوگیری از پیشرفت مشکلات هستند، شما یا جانشینتان باید برای تصمیم گیری حضور داشته باشید.

    علاوه بر این، باید به طور واضح اعلام کنید که کارکنان در چه زمانی و چگونه باید از اختلاف نظرها، مشاجرات و هرگونه مشکل دیگری که میتواند موجب لطمه زدن به اصل موضوع شود، کاسته و تنش محیط را به حداقل برسانند.
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 11:24 صبح

     

    یک تصویر کامپیوتری اثر ژیل تران (Gilles Tran) که با استفاده از POV-Ray 3.6 اجرا شده است. لیوانها، پارچ و زیر سیگاری با نرم افزار Rhino شکل داده شده و تاسها با برنامه Cinema 4D اجرا شده اند.
    هنر دیجیتال، هنری است که در کامپیوتر و با ابزار دیجیتال خلق میشود. هنر دیجیتال میتواند به طور کامل در کامپیوتر ساخته شده باشد که نمونه بارز آن فراکتال ها هستند، یا اینکه مواد اولیه آن از منابع دیگری مانند عکسها و تصاویر اسکن شده و یا توسط ماوس یا لوح گرافیکی (graphics tablet) با نرم افزارهای vector graphics اجرا شده باشند.

    هرچند این عنوان از نظر فنی میتواند به آثاری که با ابزارها یا روشهای دیگر اجرا شده و صرفا در کامپیوتر اسکن شده اند اطلاق شود، اما اصطلاح هنر دیجیتال معمولا برای آثاری که به شیوه ای نه چندان پیش پا افتاده رایانه ای - برنامه های کامپیوتری، ریز کنترل کننده ها یا هر سیستم الکترونیکی که بتواند اطلاعات ورودی را به خروجی تبدیل کند - تصحیح و تکمیل شده اند، به کار میرود. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: پنج شنبه 86/6/8::: ساعت 8:2 عصر

    <      1   2   3   4   5   >>   >
    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    بازدید دیروز: 94
    کل بازدید :772740

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    مقالات در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    مقالات در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<