JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر دوستش خُرده گیری کند [و بخواهد مو را از ماست بکشد]، دوستی اش گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
مقالات در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو

  •  

    چرا استفاده از MMS جذابیت دارد؟
    پاسخ به این سوال که آیا خدمتی چون MMS می تواند همتای قدیمی خود - SMS- را به حاشیه براند یا خیر، قطعا مثبت است و قطعیت آن هم در جذابیت کاربری MMS خلاصه می شود؛ اما چرا استفاده از MMS جذابیت دارد؟ الزام اپراتور دوم تلفن همراه کشور بر ارائه خدمات GPRS و MMS خبر خوشحال کننده ای بود که احمد معتمدی-وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات- در مراسم رونمایی مناقصه اپراتور دوم اعلام کرد. معنا و مفهوم خبر خوشجال کننده این بود که مشترکان تلفن همراه در کشور ما نیز بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ سال از ارائه نخستین خطوط موبایل، می توانستند به جز صحبت کردن، استفاده های دیگری از گوشی های خود داشته باشند؛ خدماتی که دیگر در دنیا، تازه و غیرقابل باور نمی نمود و به عنوان بدیهیات از سوی اپراتورها ارائه می شد، اما در کشور ما به دلایل فنی از جمله پاسخگو نبودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت ارتباطات سیار تنها اپراتور آن روزها قابل استفاده نبود. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/8/8::: ساعت 10:35 صبح
    نظرات دیگران: نظر


     

    یکی از اصول مشترک بین تمام ادیان الهی و اساطیر باستانی اقوام مختلف ،مبحث منجی موعود و آخر الزمان می باشد.
    همان کسی که شیعیان او را مهدی ،مسیحیان او را عیسی ،زرتشتیان او را سوشیانت وقومهای دیگر او را با نامهای دیگر می خوانند.تمامی منتظران ظهور به مرحله ای معتقدند که یک ضد منجی که عصاره تمام شرارتهاست و تمامی نیروهای شیطانی را به همراه خود دارد و مهمترین مانع منجی موعود است. در نبرد نهایی میان این دو که جنگی بسیار بزرگ و خونین است منجی موعود به همراه یارانش به کمک امدادهای الهی بر لشکر شیطان پیروز می شوند . ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/8/5::: ساعت 1:8 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     چکیده:
    امپراتوری روم باستان با ایجاد شاهراه‌های ارتباطی، علاوه بر گسترش دامنه بازرگانی خود، از این راه فرهنگ خویش را در سراسر اروپا انتقال می‌داد. امروزه نیز با پیدایش شبکه‌های اطلاع‌رسانی و ویژگی‌هایی نظیر دموکرات و آزاد بودن، دنیا با تغییرات شگرفی روبه‌رو گردیده است. بدین ترتیب، بسیاری از دولت‌های غربی تلاش می‌کنند که با استفاده از روش‌های مختلف نظیر ایجاد ابر شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای و ارتباطی و ایجاد محتواهای همسو با سیاست‌های خویش، مبانی امپراتوری دیجیتال خود را مستحکم‌تر نمایند. البته در این میان، رهبران این دولت‌ها به مردم خویش اطمینان می‌دهند که تلاش می‌ کنند تا منافع مردم و دموکراسی را حفظ نمایند. هرچند نویسندگان این مقاله معتقدند که این دروغ پردازی‌ها در دوره‌های پیدایش رادیو و تلویزیون و شبکه‌های کابلی نیز وجود داشته است. آیا با آغاز قرن بیست و یکم، عصر طلایی شبکه اینترنت پایان نیافته است؟



     
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/7/30::: ساعت 9:58 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    طی ده سال گذشته، ایمیل به یکی از حیاتی ترین ابزارهای ارتباطی در محل کار تبدیل شده است. سرعت، قابلیت دسترسی و سودمندی این ابزار ارتباطی، باعث شده که مورد استفاده میلیون ها نفر در سراسر جهان قرار گیرد.
    متاسفانه، با اینکه یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است، اگر نادرست مورد استفاده قرار گیرد، باعث اتلاف وقت نیز خواهد شد.
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/7/30::: ساعت 9:47 صبح

    هر کسی در اینترنت به دنبال بهترین روشی است که از طریق آن هر چه سریعتر به پول برسد. افرادی که بهترین روشها را از دید خود ارائه می کنند مایل هستند که شما روش آنها را باور کنید.
    حتی می توان روزی ۲۰ ساعت روی وب سایت خود کار کرده و هیچ کار مفیدی برای شغل و تجارت خود انجام نداد. باید بر فعالیتهای خود متمرکز شوید یا بتوانید کاری سازنده انجام دهید.
    هر کسی در اینترنت به دنبال بهترین روشی است که از طریق آن هر چه سریعتر به پول برسد. افرادی که بهترین روشها را از دید خود ارائه می کنند مایل هستند که شما روش آنها را باور کنید.
    اما واقعاً چه روشی « بهترین روش » است؟ خوب اگر به گفته های آنها گوش فرا دهید، واضح است که می گوئید فقط روش آنها بهترین روش است.
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/7/16::: ساعت 5:29 عصر


     

    انتخاب یک گوشی موبایل مناسب همان اندازه که به سلیقه شخصی کاربر مربوط می شود به نیاز های او نیز بستگی دارد. گوشی های همراه از نظر تعداد مشخصه ها متفاوت هستند و با توجه به نوع کارکردشان تنوع ساختاری و ظاهری پیدا می کنند. در هر حال، انتخاب یک گوشی موبایل امری کاملا شخصی است؛ چرا که می خواهید گوشی همراهی را انتخاب کنید که مناسب شماست و از کار کردن با آن لذت ببرید. در انتخاب یک گوشی موبایل معیارهای زیادی تاثیر گذار هستند. در نظر گرفتن تمام این معیارها، به انتخاب گوشی همراهی می انجامد که بهترین آمیزه را از نظر طراحی، مشخصه ها و عملکرد ارائه می کند. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/7/13::: ساعت 5:6 عصر


     

    نگاهی به گذران زندگی در روزگار حاضر بکنید. تا چه حد تحت تاثیر ابزارها و خدمات الکترونیکی است؟
    از جمله دستاوردهای مهم آغاز عصر اطلاعات (سومین دوران زندگی بشر) پیدایش پیشوند e برای فعالیتهای مختلف زندگی انسان است . e برگرفته از کلمه electronic است و در واقع رابطه میان الکترونیک و ارتباطات از راه دور را بیان می کند. هر فعالیتی که قبلاً به صورت عادی انجام شده است امروزه به شکل الکترونیکی و از طریق خطوط ارتباطی انجام می پذیرد.
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/7/9::: ساعت 12:50 عصر


     

    برای اتصال به اینترنت از روش های متفاوتی استفاده می گردد. استفاده از مودم معمولی ، مودم کابلی ، شبکه محلی و یا خطوط DSL)Digital Subscriber Line)، نمونه هائی از روش های موجود برای اتصال به اینترنت می باشند. DSL ، یک اتصال با سرعت بالا را با استفاده از کابل های معمولی تلفن برای کاربران اینترنت فراهم می نماید. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/7/9::: ساعت 12:21 عصر


     

    ایران در راه اصلی طولانی ترین مسیر فیبرنوری جهان قرار دارد؛ مسیری به نام جاده ابریشم که شانگهای را از شرق به فرانکفورت در غرب وصل می کند.
    از سوی دیگر، از فیبرنوری به عنوان یکی از اصلی ترین راه های انتقال دیتا در کشورمان استفاده می شود.
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: پنج شنبه 86/7/5::: ساعت 3:57 عصر

    سایت یاهو امکاناتی دارد که اکثر کاربران از آن بی خبر هستند، 90 درصد کاربران یاهو، از ان فقط برای ارسال و دریافت ای میل استفاده یمی کنند . در این مقالات آموزشی، شما را با کاربرد های مفید یاهو آشنا خواهیم کرد. اولین قابلیت جالب یاهو: فرض کنیم که شما غیر از ای میلی که در یاهو دارید، یک یا چند آدرس ای میل دیگر هم دارید. آیا هر روز یکی یکی همه آنها را بررسی می کنید؟ با خواندن این مطلب می توانید زمان زیادی در وقت خود صرفه جوئی کنید. شما می توانید پس از ورود به صندوق پستی خود در یاهو، بقیه ای میل های خود را هم از همانجا چک کنید. برای این کار، در صفحه اصلی یاهو، روی گزینه Options در قسمت بالای صفحه، کلیک کنید.

     


    وارد صفحه mail options خواهید شد.
     

    در این صفحه روی لینک Mail Addresses کلیک کنید. در صفحه جدید، لیستی از آدرس های ای میل خود را می بینید. چون تا کنون ای میل جدیدی تعریف نکرده اید، احتمالا همان آدرس اصلی را در صفحه می بینید.
     


    برای تعریف ایمیل جدید، دکمه Add را کلیک کنید. در صفحه بعد باید نامی برای ایمیل جدیدتان انتخاب کنید.
     


    سپس دکمه Continue را در سمت چپ کلیک کنید. وارد صفحه تنظیمات ایمیل می شوید. در کادر mail server باید نام سرور ای میل خود را وارد کنید. در این بخش کافی است یک عبارت mail. به ابتدای آدرس سایت اضافه کنید. مثلا اگر ای میل خود را از سایت www.kelid.ir گرفته اید، سرور ای میلتان به این شکل خواهد بود : mail.kelid.ir
    نکته : فقط ای میل های pop3 را می توانید به این شکل دریافت کنید. ای میل هائی که از gmail  و hotmail گرفته اید با این سیستم سازگار نیستند.
     



    در کادر username آدرس ای میل و در کادر password کلمه عبور ای میلتان را وارد کنید. در بخش Indicator  هم یک رنگ برای ای میل های رسیده از این آدرس مشخص کنید. ( این ای میل ها در صفحه Inbox به این رنگ نشان داده می شوند تا از ای میل های دیگر شناسائی شوند. سپس دکمه setup Mail server را کلیک کنید. به صفحه Inbox بروید.
     

    می بینید که در قسمت بالا (سمت چپ) لینکی به نام mail.appliedbook.com اضافه شده است. (به همان نامی که شما مشخص کرده اید). اگر روی آن کلیک کنید. ای میل های رسیده به آن آدرس هم وارد Inbox شما می شود و می توانید آنها را بخوانید. برای آشنائی بیشتر با ای میل و ریزه کاری های آن . می توانید به کتاب کلید ایمیل مراجعه کنید.
     



    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/7/3::: ساعت 10:48 صبح

    <      1   2   3   4   5   >>   >
    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 13
    بازدید دیروز: 94
    کل بازدید :772746

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    مقالات در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    مقالات در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<