JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات پیرامون زندگی و اجتماع - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس خود را نشناسد، به غیر خود نادان ترباشد . [امام علی علیه السلام]
مقالات پیرامون زندگی و اجتماع - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • وسواس فکری-عملی بیماری است که در آن فرد افکاری ناخواسته داشته و اعمالی را بارها و بارها تکرار می کند. همه ی ما در زندگی عادی خود، عادات و روتین های بخصوصی داریم، مثل مسواک زدن دندان هایمان قبل از خواب. اما، افرادی که مبتلا به این روان رنجوری هستند، عادات رفتاری دارند که سد راه زندگی روزانه شان است.
    اکثر افراد مبتلا به این روان رنجوری، خود می دانند که افکار و اعمالشان بی معنا و غیر ضروری است، اما قادر به نادیده گرفتن آن یا خودداری از انجام آن نیستند.  ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: دوشنبه 86/9/5::: ساعت 1:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    امروز درست 17روز است که مادر شده‌ام و انگار باید زندگی کردن را دوباره از اول شروع کنم
    کوچک‌ترین و معمولی‌ترین کارهای زندگی برایم تبدیل شده به یک معما یا مسئله‌ای که باید یک‌جورهایی حلش کنم. جز چند تا چیزی که به غریزه یاد گرفته - مثل گریه کردن و مک زدن و دست و پا زدن - هیچ چیز بلد نیست.
    تازه با همان‌ها هم درست کنار نیامده؛ مثلا مک زدن. دائم باید به‌اش یادآوری کنی که سینه را چطور به دهان بگیرد که بتواند همه شیر را بمکد (کل هاله قهوه‌ای باید توی دهانش باشد). می‌گویند پسرها هم در این مورد عجول‌ترند و هم برای یادگیری صبر ندارند. او آن‌قدر شکننده و نازک است که حس می‌کنی اگر به‌اش دست بزنی، می‌شکند. همه اینها دست به دست هم می‌دهند که این کوچولوی تازه‌وارد، همه زندگی آدم را زیر و رو کند.
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: یکشنبه 86/9/4::: ساعت 11:29 صبح


    نوجوانان به این خاطر آرایش میکنند که زنانگی خود را احساس کنند.
    از نینگ چائو (Ning Chao)
    کرم پودر غلیظ و اکلیلهای براق – اینها از جمله لوازم آرایشی هستند که باید دست از آن بردارید. نینگ چائو اسرار جوانی پایدار را با شما درمیان میگذارد.


    اولین برخورد من با نشانه های انکار ناپذیر سن، زمانی بود که روژ گونه براق مورد علاقه ام بر روی گونه چروک برداشت. چیزی به تولدم-تازه 28 ساله میشدم- نمانده بود که متوجه آغاز تغییرات چهره ام شدم. کک و مکهای ناشی از تابش خورشید بازگشت ناپذیر شده و خطوط ریز اطراف چشمانم دیگر تنها در اثر خندیدن ایجاد نمیشدند، بلکه همواره آنجا بودند. هرچند هنوز سی سال هم نداشتم، اما نگرانی وجودم را پر کرده بود.
    ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: یکشنبه 86/9/4::: ساعت 10:59 صبح


    کودکان زیر سه سال بیشتر تمایل دارند که هرچیزی را ابتدا در دهان بگذارند.
    سازندگان اسباب بازی در سراسر جهان، موظف هستند اسباب بازیهایی تولید کنند که ایمن و مطابق با استانداردهای کشور سازنده باشد. اما با توجه به تولید انبوه اسباب بازی و امکان پذیر نبودن کنترل تمام کارگاههای و کارخانجات تولید اسباب بازی، در بسیاری از مواقع اسباب بازیهایی نا امن و خطرناک راه خود را به سوی اسباب بازی فروش یها باز کرده و از خانه شما سر در می آورند.

    ممکن است شما اسباب بازیی در خانه داشته باشید که کهنه شده و دیگر ایمن نباشد یا اینکه از این وسیله طوری استفاده شود که خطرناک بوده و کودک را در معرض خطر جدی قرار دهد.

    توجه به نکات زیر میتواند خطرات مذکور را تا حد بسیاری کاهش دهد: ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: یکشنبه 86/9/4::: ساعت 10:47 صبح


    بعضی تصور میکنند که رئیس بودن فقط به پشت میز نشستن، سیگار کشیدن و به این و آن دستور دادن است. ممکن است وقتی می بینند کسانی هستند که از حرف هایشان اطاعت می کنند و به آنها احترام می گذارند، احساس رضایت کنند.
    متاسفانه، آنچه شما می بینید فقط یک درصد از زندگی آنها میباشد—در واقع ساعات فراغت آنهاست. مطمئناً رئیس بودن الزامات و خصوصیات خاصی می طلبد. یک رئیس هیچوقت تعطیلی ندارد و 24 ساعت روز باید گوش به زنگ باشد. هیچ کس تا به حال با نشستن در رستورانها و دید زدن دخترها رئیس نشده است. برای رئیس شدن باید سخت تلاش کرد و همیشه هوشیار بود. نکاتی که در این مقاله پیش روی شما قرار داده ایم، به شما برای رسیدن به این هدف کمک می کند. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: چهارشنبه 86/8/30::: ساعت 2:30 عصر


    برخورد نزدیک از نوع چهره به چهره

    توصیف چهره های بیگانه ای که از لحاظ تاریخی توسط ربوده شدگان یوفوها، شیء پرنده ناشناس که ما آن را به طور کلی در فارسی بشقاب پرنده می نامیم گزارش می شود، دیگر به طور ملال آوری یکنواخت شده است. در گذشته های دور «برخوردهای نزدیک» به عبارت رایجی در واژگان یوفوشناس ها تبدیل شده بود و ربوده شدگان مدعی، ربایندگان خود را انسان نماهایی با سر پیازی شکل و چشمانی بیش از حد درشت، سوراخ های قائم بینی و پوستی خاکستری توصیف می کردند. آیا در کنار دم دست ترین توضیح که آنها را توصیف واقعی یک نژاد بیگانه می داند، توضیح دیگری برای این یکنواختی ظاهرشان وجود دارد . ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: چهارشنبه 86/8/30::: ساعت 2:0 عصر


    رویاها، چشمان ما را به روی چالشها و فرصتهایی که در پیش داریم میگشایند.
    بگذارید این راز سرگشوده را تکرار کنیم: خواب دیدن در واقع ارتباط چندانی به خوابیدن ندارد، بلکه به بیدار شدن مربوط است. رویاها، چشمان ما را به روی چالشها و فرصتهایی که در پیش داریم میگشایند. آنها وسیله ای هستند که آنچه باید بدانیم را به ما میگویند و از کارهایی که باید انجام دهیم آگاهمان میسازند.

    در طی تاریخ-از جادوگران باستانی گرفته تا کتاب مقدس و فروید- زنان و مردان مجذوب رویاهای خود شده و به معنای نهانی آنها اندیشیده اند. مطالعات جدید نشان میدهند که خواب دیدن، کاربردی واقعی و سودمند دارد و همچنین میتواند تخیل ما را به اشکال غیر منتظره ای تقویت کند. بهتر از همه اینکه برای خواب دیدن، شخص نباید "مهارت" چندانی داشته باشد و توانایی رویا دیدن در دسترس همه هست. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/8/26::: ساعت 11:21 صبح


    یک خانه، در درجه اول باید جایی باشد که ساکنان آن، در آنجا احساس راحتی و آسایش داشته باشند.
    آیا تا کنون پیش آمده که برای اولین بار به منزل کسی بروید، اما در اتاق نشیمن آنها احساس راحتی و خودمانی بودن کنید؟ آیا در منزل خود اتاقی دارید که به نظرتان کم مورد استفاده قرار میگیرد؟

    فراموش نکنید که یک خانه، در درجه اول باید جایی باشد که ساکنان آن، در آنجا احساس راحتی و آسایش داشته باشند و نباید آنرا با لوازم و مبلمان رسمی و ناراحتی پر کرد که تنها برای فراری دادن مهمان مناسب باشد! اگر منزل شما به اندازه کافی جادار است، میتوانید بخشی را به اتاق پذیرایی و بخشی را به اتاق نشیمن اختصاص دهید. اتاقی که همراه با اعضای خانواده در آن به استراحت و گفتگو پرداخته و از ساعات حضور در منزل لذت ببرید. اگر هم منزلتان کوچک است، قید مبلهای رسمی و سنگین را بزنید و فضا را برای حضور "خودتان" آماده کنید. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/8/26::: ساعت 11:11 صبح

    همه ی ما تا به حال با آنها برخورد داشته ایم. منظورم افرادی است که مثل برخی از فروشنده های ماشین دست دوم رفتار می کنند است. آنها که هیچوقت لبخند از روی لبهایشان کنار نمیرود، و هر از چند گاه با دستشان بر پشتتان می زنند. ظاهرسازهای حرفه ای.
    تشخیص این نوع مردها معمولاً ساده است—حتی یک بچه ی 5 ساله هم می تواند تظاهرها و ظاهرسازی های آنها را از دور تشخیص دهد—اما گاهی اوقات، بخصوص وقتی طرف کمی در کار خود حرفه ای هم باشد، ممکن است مسحور این لبخند فریبکارانه شوید. اگر طرفتان کمی باهوش باشد، دیگر تشخیص فریبکاری و ظاهرسازی او آنقدرها هم آسان نخواهد بود. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/8/19::: ساعت 12:31 عصر


    با اینکه کمتر از ده سال از زندگی مشترک من و شوهرم میگذرد، اما زندگی و رابطه ما بیشتر شبیه زوجی است که سالهای بسیاری از ازدواجشان میگذرد. با وجود اینکه ما از بسیاری جهات تفاهم داریم و از همراهی با یکدیگر لذت میبریم، اما اهل زمزمه ها یا رفتارهای عاشقانه نیستیم!
    عده ای حتی با گذشت چند دهه از زندگی مشترکشان هنوز هم نسبت به یکدیگر احساساتی سرشار از اشتیاق دارند و عده ای پس از گذشت ۲۰ سال هنوز تمام جزئیات آشنایی و ازدواجشان را با وسواس کامل به یاد می آورند. ادامه مقاله...

    Akb@r.Hemm@ti ::: شنبه 86/8/19::: ساعت 12:15 عصر

    <      1   2   3   4   5   >>   >
    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 27
    بازدید دیروز: 88
    کل بازدید :772666

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    مقالات پیرامون زندگی و اجتماع - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    مقالات پیرامون زندگی و اجتماع - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<