JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگینامه مشاهیر جهان - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه پرسید دانست . [امام علی علیه السلام]
زندگینامه مشاهیر جهان - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • لی یانگ ائه(یانگوم)

    لی یانگ ائه در تاریخ 31 ژانویه 1971 در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی بدنیا آمد. او دو برادر بزرگتر از خودش دارد که ظاهرا خیلی هم با هم صمیمی هستند. لی معروفترین هنرمند کره جنوبی بحساب می آید و طرفداران زیادی در کشورهای مختلف، مخصوصا در شرق و جنوب شرقی آسیا دارد. ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:31 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جنیفر لوپز

    اولین حضور های رسمی او مقابل دوربین را باید ملودرام لاتینی خانواده من ساخته سال 95 گریگوری ناوا دانست که با سریالها و آثار تلویزونی دیگر دنبال شد که ازآن میان سربلند بیرون آمد او هم مانند رزی پرز خود را به عنوان یک fly Girl (رقصنده مجموعه های کمدی )آغاز کرد که از میان انها به رنگ زندگی از همه شاخص تر بود . ضمن اینکه با بازی در ویدیو کلیپ هایی از پافدی و جانت جکسون به چهره اشنا بدل می شود . اما کار مطرح وی با سال 97 همراه بود ، وقتی که نقش اول سلنا را ایفا کرد که داستانش برداشتی واقعی از زندگی خواننده ای موفق بود که در اثر مرگی تراژیک در سال 95 در گذشته بود. لوپز اوایل فقط صرف جذابیت اثر پروژه ها دعوت می شد و برای همین نقش های کوچکی به او داده می شد اما پس از آن مورد توجه کارگردانان بزرگی چون فرانسیسی فورد کاپولا برای فیلم جک (96) اولیور استون برای فیلم چرخش صد وهشتاد درجه (97) و باب رافلسن خون و شراب (96) قرار گرفت .  ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    کامرون دیاز




    نام کامل: CAMERON MICHELLE DIAZ
    اسامی مستعار: CAMI
    قد: 175 سانتی متر

    کامرون در سی ام آگوست 1972 در سن دیه گو کالیفرنیا بدنیا آمد . او ضمن اینکه یک هنرپیشه معروف و موفق است یک مدل نیز می باشد . کامرون دختر یک پدر آمریکایی کوبایی EMILIO DIAZ به نام سرکارگر کمپانی نفت و یک مادر به نام BILLIE DIAZ که ملیتی آمریکایی ایتالیایی و آلمانی دارد و یک تاجر است می باشد .
    کامرون تنها یک خواهر به نام CHIMENE دارد . 
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    شاهرخ خان

    تاریخ تولد :2 نوامبر 1965

    محل تولد :دهلی نو ،هندوستان



    موهای بسیار بلند ،بینی بزرگ ،اندامی لاغر و رنجور ،لبهای نسبتا کلفت هیچ کس باور نمی کرد فردی با این خصوصیات چهره بتواند در دل تماشاگری راه باز کند. زیبایی چهره ،هیکلی تنومند و قدی بلند سه معیار اصلی انتخاب بازیگر خصوصیاتش کاملا بیگانه بود.شاهرخ خان در شبی مهتابی در خانه تاج محمد به دنیا آمد ،البته پیش از او لا لا پا به این خانه گذاشته بود و پنج سال تمام تنها فرزند و دختر یکدانه پدر و مادر بود.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:28 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    بابی دئول

    تاریخ تولد:27 ژانویه 1967

    محل تولد :دهلی نو ،هند


    بازیگری با تبار پنجابی و نگاهی چون آدم های حیرت زده و چهره ای چون سیمای ایتالیایی ها که پیش از هنرپیشه شدن به خاطر ازدواجش با با پوجابات در راس خبرها بود. اگر چه سرانجام این رابطه ها از هم گست و بابی اعلام کرد برای تشکیل خانواده خیلی جوان است و هنوز به بلوغ فکری مناسب نرسیده! بابی در خانه ای چشم به جهان گشود که از حضور درمندرا سود می برد و برادرش نیز چند سال زودتر به جرگه بازیگران پیوسته است.این پسر اولین بار در بارسال مقابل تونیکل خانا ایفای نقش می کند ،فیلمی که در معروف ترین سالن مومبای یعنی در سالن نمایش مترو اکران شد و علی رغم همه تبلیغات در گیشه زمین خورد و تن به شکستی غیر قابل باور داد ،بعد از این شکست ،بابی درگیر یک سری شایعات شد اما خیلی زود دریافت که باید روی حرفه اش متمرکز شود و در این راه شانس با او یار بود که برادر و پدری داشت که می توانستند او را مورد حمایت قرار دهند.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:27 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    پریتی زینتا

    تاریخ تولد: 31 ژانویه 1975

    محل تولد :سیملا ،هند


    پریتی فقط 12 سال داشت که مقابل دوربین قرار گرفت هر چند آن کار یک آگهی بود که یکی از دوستان خانوادگی اشان ساخته بود و از آن پس می خواست تا یک مدل بشود . دانش آموخته سیملا که هر گز در خواب نمی دید روزی هنرپیشه بشود. می گفت که هدفش همچون دیگر نوجوانها در زندگی این بود که یک تغییر مناسب ایجاد کند. احتمالا اگر آن روز یک هواپیما سر راهش قرار می گرفت حتما خلبان می شد . عاشق این بود که مسیری را تا انتها پیگیری کند اما متاسفانه همیشه چشم به فعالیت دیگران داشت و به ادعای خودش هرگز ایده ای نداشت که صرفا مال مال خودش باشد.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:26 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    کارینا کاپور

    تارخ تولد :21 سپتامبر 1980

    محل تولد :مومبای ،ماهارشتا ،هند




    دومین فرزند ،بابیتا و راند کاپور و خواهر جوانتر هنرپیشه مطرح بالیوود کاریشما کاپور و با وجود آنکه نوه راج کاپور بزرگ است اما هیچگاه زیر سایه نام این مرد قرار نگرفت.

    روزگاری می رفت تا به عنوان همسر سوپر استاری چون هرتیک روشن شناخته شود ،وقتی همه جا از او به عنوان زوج هنری هرتیک نام بردند ،منتقدین نکته سنج پی بردند که رابطه او و این مرد چیزی فراتر از آن چه است که به چشم می آید . اما وقتی که هرتیک برای ازدواج با سوزان خان دختر زرینه وسانجی خان را انتخاب می کند کاری از دست کارینا ساخته نیست جز ان که ساعتها به خاطر این شکست احساسی اشک بریزد و گریه کند.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:25 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    کاریشما کاپور

    تاریخ تولد 25: ژوئن 1974

    محل تولد :مومبای ،ماهارشتا ،هند


    امروز در صنعت سینما به او فراوان احترام می گذارند ،البته نه برای آن که عضوی از خاندان بزرگ کاپورهاست بلکه چون وارث و جانشین بر حق راج کاپور به شمار می رود با شمایلی بی درنگ آن اسطوره بزرگ سینما را به خاطر می آورد .همان نگاه معصوم و پر رمز و راز ، همان لبخند و غمگین و همان شیطنت کودکانه.

    دختری که تا چندی پیش به خاطر جدایی غیر منتظره اش از آبیشک پاچان در صدر خبرها قرار داشت . امروز با همسرش به آرامی زندگی می کند. همه او را عروس آمیتا پاچان فرض می کردند اما دست تقدیر چیزی دیگری برایش در پی داشت.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:24 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    فردین خان

    تاریخ تولد : 8 مارس 1974


    امروز حرفه سینمایی فردین خان کم رونق است و او مدتهاست کار موفقی را در کارنامه اش نداشته است و برای بازیگری که هم از زیبایی چهره سود می برد و از خانواده ای هنرمند می باشد این قضیه مقداری عجیب می نماید.

    زندگی فردین خان همیشه به خاطر دوری اش از رسانه ها به دور از شایعات بوده و هرگز اجازه نداده که زندگی اش زیر سایه اخبار جنجال برانگیز قرر بگیرد اما وقتی در سال 2001 به علت حمل کوکایین دستگیر می شود به اثبات می رسد که اون قدرها هم زندگی آرامی ندارد و می تواند به یک چهره جنجالی بدل شود و اولین فیلم خود را به عنوان بازیگر در پریم آگان بازی کرد فیلمی که توسط پدرش فیروز خان ساخته شد . فیروز خان می خواست تا با این کار حرفه هنرپیشگی پسرش فردین را راه بیاندازد اما وقتی فیلم در گیشه شکست خورد ،فردین خان احساس می کند که گام اول را اشتباه برداشته . تهیه کنندگان از او روی برگردانند و فردین خان خانه نشین شد ،مدتی را به ورزش و علم روانشناسی روی آورد تا اینکه فیروز خان تصمیم گرفت فیلمی دیگری برای پسرش بسازد . او حتی از یک کلک قدیمی استفاده می کند و آیشوریا رای کنار پسرش قرار می دهد تا مردم حداقل برای دیدن خانم هم که شده به سالن های سینما بیایند اما باز هم چیزی عاید شان نمی شود . اینجای کار شانس در خانه این پسر را می زند و کارگردان مطرحی به نام رام گوپال ورما بازی در جنگل را به او پیشنهاد می کند.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:23 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    سلمان خان

    تاریخ تولد :27 دسامبر 1965

    شاید عده کمی بدانند که این بازیگر پر قدرت با آن چهره جدی که همه او را با ساخته سوراج بارجایتا با عنوان مین پیارکیا شناخته اند نخستین بار در واقع در فیلم بیوی هوتا آیسی ساخته جی کی بهاری به سینما قدم گذاشت.

    نقش مقابل او را رکا ایفا می کرد که او را از یک بچه لوس و گندیده به یک شخصیت اجتماعی با رفتاری قابل توجه پیدا می کند. سلمان خان که دوستانش او را سالو صدا می کردند پس از دوخان مطرح دیگر هند یعنی شاهرخ خان و امیر خان به یک خان محبوب دیگر بدل شد. پسر سلیم خان بزرگ که همراه با جاوید اختر یک تیم نویسندگی موفق را به براه انداختند همراه دو خواهر و برادر دیگر بزرگ شد این بازیگر در این سالها شانه به شانه شایعات در حرکت بود ماجرای جدایی غیر منظره اش از آیشوریا رای پس از دو سال نامزدی به یک حادثه بی پایان بدل شد تا جایی که او حاضر نیست حتی در یک فیلم دیگر با این ستاره زن همبازی شود و دلیلش را تنها برخی از مسایل شخصی عنوان نمود.
    ادامه بیوگرافی...

    Akb@r.Hemm@ti ::: سه شنبه 86/10/11::: ساعت 2:22 عصر
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3   4   5   >>   >
    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 16
    بازدید دیروز: 39
    کل بازدید :771162

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    زندگینامه مشاهیر جهان - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    زندگینامه مشاهیر جهان - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<