JavaScript Codes بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم - موسیقی و نرم افزار - دنیای مقالات
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
دانلود فیلم - موسیقی و نرم افزار - دنیای مقالات
  • تماس با من
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  
     

    لینکهای دانلود (نسخه اورجینال و به زبان انگلیسی)
    http://rapidshare. com/files/ 21098942/ vmt-barbie- xvid.part1. rar
    http://rapidshare. com/files/ 21099100/ vmt-barbie- xvid.part2. rar
    http://rapidshare. com/files/ 21099276/ vmt-barbie- xvid.part3. rar
    http://rapidshare. com/files/ 21099531/ vmt-barbie- xvid.part4. rar
    http://rapidshare. com/files/ 21099744/ vmt-barbie- xvid.part5. rar
    http://rapidshare. com/files/ 21099985/ vmt-barbie- xvid.part6. rar
    http://rapidshare. com/files/ 21100148/ vmt-barbie- xvid.part7. rar

    رمز فایل: ندارد


    لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد
    .
    برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

     



    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 8:18 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    کارگردان: رولند جافه. فیلمنامه: لری کوهن، جوزف تورا بر اساس داستانی از لری کوهن. موسیقی: مارکو بلترامی. مدیر فیلمبرداری: دانیل پیرل. تدوین: ریچارد نورد. طراح صحنه: آدیس گادژیف. بازیگران: الیشا کاتبرت[جنیفر]، دانیل گیلیس[گری]، پرویت تیلور وینس[بن]،مایکل هنری[بتینگر]، لاز آلونسو[دی سانتوس]، کریستا اولسون[مری د ابرو]. ٩٦ دقیقه. محصول ٢٠٠٧ آمریکا، روسیه.
    جنیفر یکی از مدل های مشهور و ثروتمند آمریکاست و هر اتفاق کوچک در زندگی اش در تلویزیون ها و مجلات بازتاب پیدا می کند. اما در میان شلوغی پیرامون وی کسی در تاریکی به کمین او نشسته و بی سر و صدا مشغول ثبت ریزترین حرکت اوست تا زمان دلخواه و مناسب سر برسد. تا این که شبی در اثنای یک میهمانی فرصت مناسب به چنگ می آید. فردای آن شب، زمانی که جنیفر از خواب بیدار می شود خود را در سیاه چاله ای محبوس می بیند. تلاش های جنیفر برای فرار ناکام می ماند و به نظر می رسد که روزهای بسیار سختی در انتظار اوست. به نظر می رسد زندانبان او در حال گرفتن انتقام شهرت و محبوبیت اوست. ولی ناگهان سرو صدایی از آن سوی دیوار توجه جنیفر را جلب کمی کند و با خراشیدن رنگ روی آن متوجه می شود که زندانی دیگری نیز در آن طرف وجود دارد. دیوار میان دو سلول از شیشه نشکن است که رنگ آمیزی شده و دری نیز میان آن دو قرار دارد. مرد جوانی به نام گری در سلول بغلی زندانی است و خیلی زود به دلیل وجود مشکلی مشترک اعتماد و علاقه ای میان آن دو به وجود می آید. در فرصتی که با باز شدن درهای میانی سلول فراهم می شود، گری و جنیفر در کنار هم قرار می گیرند. با این اتفاق امید جنیفر به زنده ماندن و رهایی بیشتر می شود. همزمان تحقیقات پلیس درباره گمشدن جنیفر ادامه دارد و به زودی آشپزی به نام بن در فهرست مطلعین و مظنونین قرار می گیرد. اما حوادث تازه ای در انتظار جنیفر است که....

    چرا باید دید؟
    رولند جافی متولد ١٩٤٥ لندن، نوه پیکرتراش مشهور جیکاب اپشتاین، از ١٩٦٠ با فیلمسازی برای تلویزیون آغاز کرده و در ١٩٨٤ با دشت های کشتار ورودی خیره کننده به عالم سینما داشته است. دشت های کشتار که نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردانی، جایزه بافتا، جایزه سزار، گلدن گلاب و چندین جایزه دیگر بود خبر از ظهور استعدادی تازه در سینما می داد. دو سال بعد نمایش مبلغین مذهبی[در منابع نوشتاری فارسی اشتباهاً به ماموریت مشهور شده] و کسب نخل طلای کن به همراه جوایزی از دیگر جشنواره ها این گمان را به یقین تبدیل کرد. اما با نمایش سومین فیلمش مرد چاق و پسر کوچک در ١٩٨٩ و فقط نامزدی خرس طلای جشنواره این فروغ رو به کم سو شدن گذاشت تا جایی که در سال ١٩٩٥ ششمین فیلمش داغ ننگ یکی از بدترین فیلم های سال شناخته شد. دو فیلم قبلی وی –خداحافظ عاشق و Vatel- نیز بی سر و صدا اکران شده و خیلی زود فراموش شدند. به نظر می رسد اسارت نیز چنین سرنوشتی خواهد داشت و باید از آینده این کارگردان قطع امید کرد.
    اسارت در بهترین حالت می تواند یک فیلم معمولی، کلیشه ای و پیش پا افتاده در ژانر مهیج با رگه هایی از فیلم های ترسناک شناخته شود که امتیازی برای هیچ کدام از عواملش به دنبال نمی آورد. البته تماشاگر علاقمند به این گونه را دچار خستگی مفرط یا کسالت نمی کند و یقیناً نوجوانان شیفته الیشا کاتبرت را به دیدار خود قانع خواهد کرد. الیشا کاتبرت که از بازی در سریال های تلویزیونی آیا از تاریکی می ترسی و ٢٤ شهرتی نسبی به دست آورده بود، با فیلم دختر همسایه[٢٠٠٤] به عنوان ستاره سکسی جدید سینمای آمریکا معرفی شد. او تنها عامل مثبت اسارت نیز به شمار می رود که سعی دارد شخصیتی هوشمند به جنیفر اهدا کند اما فیلمنامه ضعیف و فاقد تعلیق و بازی های ضعیف دیگر هنرپیشه ها از تاثیر تلاش های وی می کاهد. به نظر من بدترین شکنجه اسارت تماشاگر در سینمای نمایش دهنده این فیلم می تواند باشد، چون دیدن این فیلم بیش از تصور شما زجرآور است!
    ژانر: میهج.


    برای مشاهده عکسهایی از این فیلم اینجا را کلیک کنید


    لینکهای دانلود: (نسخه اورجینال و به زبان انگلیسی)
    http://rapidshare. com/files/ 45414596/ CKA.part1. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 45415915/ CKA.part2. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 45416859/ CKA.part3. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 45417176/ CKA.part4. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 45416929/ CKA.part5. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 45417331/ CKA.part6. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 45418964/ CKA.part7. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 45418054/ CKA.part8. rar

    رمز فایل: ندارد

    لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

     



    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 8:17 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جدیدترین شماره از ماهنامه
    US News & World Report

    تاریخ انتشار: 13 آگوست 2007
    تعداد صفحات مجله: 88
    حجم فایل: 18 مگابایت
    رمز فایل: www.mobin-group. com

    برای دانلود مستقیم فایل اینجا را کلیک کنید




    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:51 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    برنامه ای کارآمد برای کمبود مموری
     

    این برنامه از جمله کار آمد ترین برنامه های سیستم عامل سیمبین است که با آن دیگر نگران کمبود فضای حافضه گوشیتان نخواهید بود.
    در این برنامه می توانید هر فایلی را فشرده کنید.اگر برنامه ای را با آن فشرده کنید برای اجرای آن احتیاج به استخراج آن از حالت فشرده (EXTRACT) نیستید.بلکه برنامه آنرا بصورت خودکار استخراج و اجرا می کند، پس از بستن آن خود برنامه آنرا دوباره فشرده می کند.

    لینک دانلود
    برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست کرده و Save Target As را بزنید.

    نکته: فایل مورد نظر بصورت فشرده با پسوند های Zip یا Rar میباشد . لذا بعد از دریافت فایل ، آن را از حالت فشرده خارج و سپس با استفاده از دستگاه بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر برروی گوشی موبایل خود Install نمایید .

     

     


    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:49 عصر
    نظرات دیگران: نظر


     

    حجم عظیم ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، ایرادات نرم افزارها و تهدیدهای ناشی از آنها، نرم افزارهای ضدویروس را تبدیل به یکی از ابزارهای لازم برای همه کامپیوترها نموده است و این مسئله زمانی اهمیتش دو چندان می شود که متوجه شویم اکثر افراد به تمام حملات رایانه ای به چشم ویروس نگاه می کنند یعنی تفاوتی میان ویروس ها و کرم ها و تروجانها قائل نیستند و همه را به چشم ویروس نگاه می کنند در حالی که امروزه شاید اکثر ما یا خودمان این جملات را بیان کرده ایم یا از دیگران شنیده ایم که " سیستم من یک ویروس عجیب گرفته که با چند بار عوض کردن ویندوز هم از بین نمی ره " و یا جمله " کامپیوتر من یک ویروس گرفته که منو های ویندوز را بهم ریخته یا هنگام وصل شدن به اینترنت مدام صفحات اضافی باز میشه " و موارد و مثال های متعددی از این دست و زمانی موضوع جالبتر می شود که متوجه شویم امروزه دیگر اینترنت فقط محل زندگی کرم ها و تروجانها و ویروس ها و... نیست ممکن است اینترنت محل زندگی اولیه یا به عبارتی محل تولد این موجودات ناشناخته! باشد ولی همانطور که می دانیم نسبت به گذشته لوازم و تجهیزات مرتبط به کامپیوتر نیز به طور چشم گیری افزایش یافته که به لوازمی مانند دستگاهای پخش موزیک-Mp3player ، دستگاه های تلفن همراه-Mobile ،حافظه های همراه یا همان Flash memory ها و ... می توان اشاره نمود که محل مناسبی برای زندگی و پخش این موجودات موزی می باشند.
    نکته دیگری که نباید از آن غافل شویم این است که همانگونه که روز به روز سیستم های کامپیوتری پیشرفته تر و به اصطلاح سازندگان امن تر می شود ولی به همان نسبت نیز برنامه های مخرب نیز پیشرفت نموده و نسبت به گذشته هوشمند تر و با روش ها و راههای جدیدتری پا به عرصه حیات می گذارند! پس لزوم نصب نرم افزار های محافظ یا همان آنتی ویروس ها روز به روز محسوس تر می شود ولی همانطور که اشاره شد نرم افزار های آنتی ویروس به تنهایی امنیت کامل را برقرار نمی کنند و چند نرم افزار دیگر نیز باید در کنار آنتی ویروس ها نصب شود که کمتر فردی این نرم افزار ها را نصب می کند به همین خاطر شرکت سیمانتک-Symantec، بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای ضدویروس در جهان، سرانجام پس از انتظاری طولانی مجموعه نرم‌افزار امنیتی جدیدی را با نام نورتون ‪ Norton 360- ۳۶۰‬را تولید نموده است. نرم افزار نورتون 360 به گستره وسیعی از امکانات از جمله قابلیت ضدویروس، ضد اسپای‌ور، دیوارآتش(فایروال)، فناوری ضد هک، قابلیت پشتیبانی(بک‌آپ) از فایلهای موجود در هارد دیسک، فناوری افزایش ضریب ایمنی معاملات اینترنتی و قابلیت بهینه‌سازی کارایی و عملکرد رایانه مجهز است. این نرم افزار از تمامی زوایای کامپیوتر شما محافظت می کند و با کمک ابزار های مختلف در زمینه حفاظت سیستم از ویروس ها ، مقابله در مقابل برنامه های جاسوسی ، حفاظت سیستم و هویت شما به صورت Online و حمایت از شما در مقابل دزدی هویت در اینترنت که امروزه به یکی از مهمترین مشکلات اینترنت تبدیل شده ، چک نمودن وب سایت ها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، دارای دیواره آتش قدرتمند برای مقابله با نفوذ هکرها به سیستم شما ، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات آنلاین و .. می باشد.



     

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Norton 360 All-in-One Security :
    - نرم افزار امنیتی قوی که به صورت خودکار از سیستم شما حفاظت می کند
    - پاک کردن خودکار ویروس از ایمیل های آلوده و پیام های آلوده
    - بلوک کردن کرم های مخرب
    - متوقف نمودن ردیابی سیسنم شما توسط جاسوس افزارها - Spyware
    - تهیه بک آپ از کلیه اطلاعات و درایو های کامپیوتر جهت بازگردانی اطلاعات در صورت نیاز
    - قابلیت بک آپ محلی از CD , DVD و درایو های خارجی
    - حذف اطلاعات اضافی که کارایی کامپیوتر را کاهش می دهند در جهت بالا بردن کارایی سیستم
    - حذف سابقه عملکرد فرد در اینترنت به صورت خودکارجهت جلوگیری از هک شدن توسط هکرها و لو رفتن اطلاعات شخصی
    - مجهز به فناوری جدید سونار برای حفاظت از فعالیت مالی کاربران در اینترنت
    - مجهز به فلیتر شناسایی سایتهای جعلی موسوم به "فیشینگ" برای جلوگیری از ورود بدون اطلاع کاربر به این سایت ها
    - و ...

    لینک دانلود (حجم فایل حدود 90 مگابایت و فایل کرک در داخل فایل zip قرار داده شده است)

    لینک دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

     



    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    آهنگ زیبای چهار مضراب شور
    باصدای درویش رضا منظمی

    لینک دانلود
    برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست کرده و Save Target As را بزنید.



    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    باصدای Gokhan Ozen
     

    آلبوم جدید و زیبای Gokhan Ozen به نام Resimler Ve Hayaller
     

    نام آهنگ

    سرور 1

    سرور 2

    سرور 3

    Aglamak Sirayla

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Tovbeliyim

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Seni Ozledim

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Resimler & Hayaller

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Buraya Kadar

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Inkar Etme

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Kalsin

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Ikimizde Kaybetttik

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Tovbeliyim (R&B)

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Tadi Yok

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Yalan Dunya

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Seni Ozledim (Trio)

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Aslinda 2

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Ikimizde Kaybbetik (Akustik)

    دانلود

    دانلود

    دانلود

    Inkar Etme (Akustik)

    دانلود

    دانلود

    دانلود

     

    برای دانلود، روی لینک بالا کلیک سمت راست کرده و Save Target As را بزنید.
     



    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:45 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    Also Known As:Dumbo the Flying Elephant (USA) (working title)
    Parents Guide:Add content advisory for parents
    Runtime:61 min
    Country:USA
    Language:English
    Color:Color (Technicolor)
    Aspect Ratio:1.37 : 1 more
    Sound Mix:Mono (RCA Sound System)
    Certification: Iceland:L / Argentina:Atp / Canada:G / Chile:TE / Denmark:A / Finland:S / Germany:o.Al. (cut) / Spain:T / Sweden:Btl / UK:U / USA:G (1972) / Australia:G
    Company:Walt Disney Productions
     

    برای مشاهده عکسهایی از این کارتون اینجا را کلیک کنید
     

    لینکهای دانلود (نسخه اورجینال و به زبان انگلیسی)
    http://rapidshare. com/files/ 27073534/ dd.part1. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 27084235/ dd.part2. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 27139611/ dd.part3. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 27151753/ dd.part4. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 27167265/ dd.part5. rar 
    http://rapidshare. com/files/ 27179191/ dd.part6. rar 

    رمز فایل: ندارد


    لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد
    .
    برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

     



    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:45 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    کارگردان: جورج هیکنلوپر. فیلمنامه: کاپتان مائوزنر بر اساس داستانی از آرون رچارد گولب، سایمون مونجک و خودش. موسیقی: اد شیرمور. مدیر فیلمبرداری: مایکل گریدی. تدوین: دانا ئی. گلوبرمن. طراح صحنه: جرمی رید. بازیگران: سیه نا میلر[ایدی سجویک]، گای پیرس[اندی وارهول]، هیدن کریستنسن[بیلی کوئین]، جیمی فالون[چاک وین]، جک هیوستن[جرارد مالانگا]، آرمین امیری[اوندین]، تارا سامرز[بریجید پالک]، مینا سواری[ریچی برلین]، شاون هاتوسی[سید پپرمن]. ٩٩ و ٩٠ دقیقه. محصول ٢٠٠٦ آمریکا.
    ایدی سجویک، فرزند مزرعه داری ثروتمند بعد از رسیدن به نیویورک با اندی وارهول، نقاش و فیلمساز، آشنا می شود. اندی که شیفته ایدی شده، او را به عنوان بازیگر فیلم های زیرزمینی خود برمی گزیند. فیلم هایی که از نظر عوام و برخی منتقدان هر چند بدیع، ولی پرده درایانه است. اندی این فیلم ها را در آتلیه خود-محل تجمع دوستان لاابالی و اغلب معتادش که آن را کارخانه می نامند- تولید می کند. ایدی نیز کم کم در اثر ارتباط با این افراد به طرف مواد مخدر کشیده شده و بازی در چند فیلم از جمله دخترکوچولی ثروتمند بیچاره- با اشاره هایی به هویت واقعی اش- باعث می شود تا پدرش خرجی وی را قطع کند. آشنایی با گیتاریستی یاغی به نام کوئین و جدایی متعاقب آن به همراه از دست دادن حمایت مالی پدرش و ترک بی رحمانه اش توسط اندی سبب پریشانی روحی ایدی می شود. مدتی بعد ایدی که توسط برادرش در یک آسایشگاه بستری شده، مرخص شده و با یکی دیگر از بیماران همان آسایشگاه ازدواج می کند. ولی شش ماه بعد بر اثر زیاده روی در مصرف دارویی که دکتر تجویز کرده، از دنیا می رود.

    چرا باید دید؟
    اندی وارهول[١٩٢٨-١٩٨٦] یکی از جنجالی ترین نام های عالم هنر بوده و هست. دو دهه از مرگ وی می گذرد، درباره شخصیت و کار او کتاب های فراوانی منتشر شده و بیش از ده فیلم از ماجراها و شایعات پیرامون شخصیت وی و کارش به نمایش در آمده است. اما هنوز حرف و سخن درباره این بزرگ مرد سبک پاپ آرت و سینمای زیرزمینی آمریکا تمام نشده است. بازیگران متعددی نقش وی را بازی کرده اند؛ از کریسپین گلوور در The Doors تا جرد هریس در من به اندی وارهول شلیک کردم و دیوید بوی در Basquiat و حتی هجویه های چون آستین پاورز با بازی مارک پینگلسون یا فیلمی چون ٥٤ که به وی اهدا شده بود. اما یقین بدانید که گای پیرس می تواند بهترین گزینه تا امروز برای بازی در نقش وارهول باشد و دختر کارخانه فیلمی دیدنی و با ارزش درباره این مرد و آدم های پیرامون وی!
    دختر کارخانه به زندگی کوتاه و تباه شده ایدی سجویک می پردازد که در ٢٨ سالگی از دنیا رفت. زنی که با شخصیت گیرا و جذابش توانست اندی وارهول همجنسگرا را شیفته خود کند. زنی که الهام بخش وی در ساختن چندین فیلم مهم بود، اما زمانی که ایدی با انتخاب کوئین به عنوان معشوقه از وی دور شد جایگاه اش را در کارخانه کم کم از دست داد و در کنار شرایط به وجود آمده ناشی از انتخابی غلط سقوط کرد.
    جورج هیکنلوپر متولد ١٩٦٣ سنت لوئیس در خانواده ای علاقمند به هنر و سیاست بزرگ شد. از کودکی شوق فراوانی به فیلمسازی داشت و اولین فیلم ٨ میلی متری انیمیشن خود کمک همکلاسی اش کرک وایز ساخت. هیکنلوپر با ساختن فیلم های کوتاه کار جدی فیلمسازی را آغاز کرد که تعدادی از آنها فرصت پخش از تلویزیون را پیدا کردند. وی بعدها در رشته تاریخ سینما از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد و سپس چندین کتاب درباره کارگردان ها نوشت. فیلم مستندش درباره دنیس هاپر در ١٩٨٨ سبب شنیده شدن نامش شد و فیلم مستندی بعدی اش به نام دل تاریکی:آخر زمان یک فیلمساز[١٩٩١] توفیق بین المللی یافته و او را به شهرت رساند. هیکنلوپر از اوایل دهه نود ساخت فیلم های داستانی را نیز با جعبه کشنده آغاز کرد و در سال ١٩٩٧ برای فیلم Dogtown جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره های نیوپورت و هرموزا بیچ دریافت کرد. دختر کارخانه آخرین فیلم او پس از کارنامه ای موفق است که در ساختار و قصه شباهت به فیلم زیبا و اثرگذار لنی[باب فاس، ١٩٧٤] دارد. یک فیلم مستقل ٧ میلیون دلاری که در کنار نشان دادن توانایی وی، بازیگر/ستاره تازه ای به نام سیه نا میلر را به تماشاگر می شناساند. بدون شک فیلم بدون حضور وی ششکل فعلی خود را پیدا نمی کرد. جدا از شباهت حیرت انگیز وی به ایدی سجویک، درک و دریافت او از روحیات شخصیت واقعی مورد ارجاع فیلم و رابطه اش با وارهول باعث دستیابی وی به چنین ایفای نقشی انجامیده است.
    ممکن است منتقدان ظاهربینی فیلم را حکایتی درباره سقوط دختری جوان و جویای شهرت در شهری بزرگ به علت آشنایی با آدم های ناباب! ارزیابی کنند، نگاهی کلیشه ای که می تواند دختر کارخانه را تا حد قصه ای اخلاقی تنزل دهد. وجود بیلی کوئین[بازتاب باب دیلن] با تفکر متفاوتش و سرانجام ترک ایدی نیز می تواند به این توهم تا حدی دامن بزند. اما خود او نیز دست کمی از اطرافیان وارهول ندارد. او نیز دل به تخدیر مغز خود داده، با این تفاوت که به جای مواد مخدر یا مشروب افکاری متفاوت ذهن او را در اختیار گرفته اند. درباره این فیلم بسیار بیشتر از اینها و جدی تر باید حرف زد، ولی تا آن روز سعی کنید با هر ترفندی که شده فیلم را به چنگ آورده و تماشا کنید. طرفداران پاپ آرت و وارهول اولویت دارند!
    ژانر: زندگی نامه، درام.


    برای مشاهده عکسهایی از این فیلم اینجا را کلیک کنید


    لینکهای دانلود: (نسخه اورجینال و به زبان انگلیسی)
    Factory.Girl.2006.LIMITED. DVDRip.XviD- DMT-TBT.part1. rar 
    Factory.Girl.2006.LIMITED. DVDRip.XviD- DMT-TBT.part2. rar 
    Factory.Girl.2006.LIMITED. DVDRip.XviD- DMT-TBT.part3. rar 
    Factory.Girl.2006.LIMITED. DVDRip.XviD- DMT-TBT.part4. rar 
    Factory.Girl.2006.LIMITED. DVDRip.XviD- DMT-TBT.part5. rar 
    Factory.Girl.2006.LIMITED. DVDRip.XviD- DMT-TBT.part6. rar 
    Factory.Girl.2006.LIMITED. DVDRip.XviD- DMT-TBT.part7. rar

    رمز فایل: ندارد

    لینکهای دانلود غیرمستقیم و از سایت رپیدشر می باشد. برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید

     



    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:44 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جدیدترین شماره از ماهنامه
    The Economist

    تاریخ انتشار: 4 آگوست 2007
    تعداد صفحات مجله: 88
    حجم فایل: 2 مگابایت
    رمز فایل: www.mobin-group. com

    برای دانلود مستقیم فایل اینجا را کلیک کنید




    Akb@r.Hemm@ti ::: جمعه 86/6/9::: ساعت 7:35 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <   <<   11   12   13   14   15   >>   >
    لیست کل یادداشت های دنیای مقالات

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 99
    بازدید دیروز: 119
    کل بازدید :773272

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    دانلود فیلم - موسیقی و نرم افزار - دنیای مقالات
    Akb@r.Hemm@ti
    در مورد خودم زیاد مهم نیست

    >> پیوند دنیای مقالات <<

    >>لوگوی دنیای مقالات<<
    دانلود فیلم - موسیقی و نرم افزار - دنیای مقالات

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >> فهرست دنیای مقالات <<

    >>بایگانی<<

    >>جستجو در متن و بایگانی دنیای مقالات <<
    جستجو:

    >>اشتراک در دنیای مقالات<<
     



    >>طراح قالب<<